DESIGNA lanserer Axis - en ny løsning for mange rom

4. august 2019

Rene, nordiske linjer

Axis by DESIGNA gir stilrene, rette linjer til både baderommet, kjøkkenet og garderoben. Den nye Axis-serien har fått sitt navn på grunn av sine sterke, klare linjer både vertikalt og horisontalt som gir assosiasjoner til x- og y-akser.

– Det som gjør Axis-serien helt spesiell både design- og funksjonsmessig, er at profilen er sunket inn i selve møbelet. Dette danner et naturlig grep og eliminerer behovet for håndtak, og gir dermed Axis både et rent designspråk og smart funksjonalitet, sier designer Brigitte Kürzel i DESIGNA A/S.

Mange kombinasjonsmuligheter
Dermed faller Axis by DESIGNA inn i DESIGNAs tradisjon for og fokus på ren, stilsikker og tidløs nordisk design som kan løfte ethvert rom i ethvert hjem.

Axis-serien leveres både som kjøkken, baderomsmøbler og garderobe. Det betyr at du kan la stilen være en rød tråd gjennom flere av de viktigste rommene i huset.

– Med Axis by DESIGNA kan du velge fra en lang rekke farger og finisher. Profilene fås i fargene sort, hvit og aluminium, mens skuffer og dører leveres i DESIGNA sine finisher Liscio, Silk, Presa, Multi vertikal finer og laminat, Multi horisontal finer samt Multi linoleum,  forteller Brigitte Kürzel.

Stilsikkert og praktisk
Danske DESIGNAs filosofi er å skape en god, stilsikker og lekker ramme rundt hverdagslivet, og å fokuserer på nytenkning, kvalitet og fleksibilitet.

– I alt vi gjør, sørger vi for at menneskene som skal bruke våre møbler står i sentrum. Med vår nye Axis-serie tar vi nok et skritt videre og utvider mulighetene til å skape et stilsikkert og praktisk hjem, sier Kürtzel.

Les mere om Axis by DESIGNA her

Nedlastning
Materialet i denne pressemeldingen kan lastes ned her:

Hent pressemelding her

Materiale tilhørende denne pressemeddelelse kan downloades her: