DESIGNA lanserer Silk – den silkemyke kjøkkenløsningen

Fra januar 2019 kan danske DESIGNA tilby norske kjøkkenkunder den helt nye serien Silk by DESIGNA, med en unik overflatestruktur som gir deg et kjøkken som er både stilrent, miljøvennlig og rimelig.

Med Silk by DESIGNA utvider den danske kjøkkenprodusenten sitt sortiment med et helt nytt og unikt formspråk.

DESIGNA har valgt å presentere den nye serien i tre ulike finisher – svart, grå og hvit – valgt etter nøye overveielse av hva som er trendy nå og i tiden fremover.

Silkemykt men slitesterkt
– Silk by DESIGNA er minimalistisk og klassisk dansk design som tar kjøkkenet ditt til et nytt nivå. Disse overflatene er helt spesielle på en lang rekke punkter. I motsetning til andre typer av materialer er denne mer motstandsdyktig mot riper og fingeravtrykk.

Overflatestrukturen er i seg selv en fryd for øyet, og gir et silkemykt inntrykk, sier designer Brigitte Kürzel i DESIGNA A/S.

Et helhetlig inntrykk og miljøvennlig løsning
Silk by DESIGNA leveres både til skapdører, skuffer og gavler til kjøkkenøy, noe som lar deg innfri din kjøkkendrøm om et helt spesielt, designriktig og gjennomført kjøkken. Du kan velge mellom push-løsning eller ulike håndtak. For å fremheve seriens strømlinjeformede kvaliteter, anbefaler DESIGNA push-løsning sammen med dette nye designet.

Kjøkkendørene i Silk by DESIGNA kolleksjonen inneholder ingen PVC eller ftalater, og har også ekstremt lave utslippsnivåer av VOC (volatile organic compounds). Den nye serien kommer også til bad.

Tips til rengjøring
Bruk en ren klut godt oppvridd i mildt såpevann, tørk av med en ren og tørr klut.

DESIGNA har nå 20 butikker over hele Norge, der du kan møte kjøkkeneksperter som hjelper deg fra idé til ferdig installert kjøkkeninnredning.

Nedlastning
Materialet i denne pressemeldingen kan lastes ned her:

Hent pressemelding som PDF her

Silk by DESIGNA svart & grå kjøkken